Mazelan Abas, Sifu, Tone WOW

Kalau ada rakan2 yg sering tak cukup duit

July 18, 2020

Kalau ada rakan2 yg sering tak cukup duit, atau pun duit ada, tapi tak tahu nak buat bisnes apa, saya cadangkan buatlah bisnes tonewow ini. Sebab bisnes jual simkad ni, modalnya tak lah besar sangat, setakat seratus dua dah boleh mulakan bisnes ini.

Jadi kalau bisnes yang modalnya tak besar, kalau menjadi, untunglah anda, kalau tak menjadi, taklah anda rugi banyak sangat.Lagi satu, bisnes ini kita boleh buat secara sambilan saje, sambil2 kita kerja, sambil2 kita menyembang, sambil2 kita rehat, kita dah boleh promote simkad tonewow ini pada kawan2.

Lagi satu simkad ni memang sangat jimat, dengan Topup RM50 sebulan saje, pelanggan dapat 89Gb dan dapat 50 jam untuk call kesemua rangkaian. Simkad ini memang sangat mudah untuk dijual.Jadi kalau rakan2 berminat nak buat bisnes ini, bolehlah contact saya dulu, nanti saya akan terangkan pada anda.

Kalau tak nak buat pun tak apa, sekurang2nya dapat saya terangkan pada anda, peluang bisnes ini yang telah banyak mengubah kehidupan saya.

Bulan lepas saje rakan2, komisyen yang saya dapat untuk bulan Jun adalah RM69,090.34. Komisyen tu nanti masuk pada 21/7/2020, beberapa hari je lagi, terus kedalam bank akaun saya.

Sebab itu pada rakan2 yg sering tak cukup duit, penyelesaiannya buatlah satu bisnes yang baik dan menggunakan modal yang kecil.Saya memang tak percaya, kalau nak buat bisnes perlu modal besar, nanti untung pun besar.

Saya memang tak percaya, kalau nak buat bisnes perlu berhutang terlebih dahulu.Saya memang tak percaya, kalau nak buat bisnes mesti kena ada cable dalam kerajaan ke, ada orang dalam ke.

Sebab saya dah buktikan untuk diri saya sendiri, tanpa semua itu, saya masih boleh mendapat keuntungan yg besar walaupun dengan bisnes yang ciput macam ni.

Rasanya, macam nak paksa je anda buat bisnes ini, buatlah, buatlah, buatlah, buatlah, buatlah, buatlah, bisnes tonewow ini, InsyaAllah anda tak rugi dalam bisnes ini.

InsyaAllah ada rezeki untuk anda dalam bisnes ni. Tapi apakan daya, saya hanya boleh promote saje pada anda… tak boleh nak paksa pun.

Jadi, kalau rakan2 nak tahu atau nak bertanya pasal bisnes tonewow ini, rakan2 boleh klik disini, nanti ia terus pergi ke wasap saya..

http://wasap.my/60105100069/naktahubisnestonewow

http://www.biztonewow.com/473481

Terima kasih

Sifu Mazelan Abas

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial