Mazelan Abas, Sifu

Anda sedang mencari2 peluang nak tambahkan duit2 poket?

September 7, 2020
Jutawan TONE WOW

Kenapa la tak jual simkad tonewow ni je ….

Dapat jual pada sorang je, setiap kali dia topup simkad tu di kedai2, kan anda dapat duit.

Mana ada orang topup sekali je handphone mereka..Jual sekali, anda dapat duit berkali-kali tau, selagi dia topup, mana nak jumpa cara paling senang nak dapat duit macam ni….

Kalau nak dapat duit banyak, jual simkad ni pada banyak orang, banyaklah duit yang anda akan dapat.

Komisyen dibayar sebulan sekali masuk terus dalam akaun anda. Dah jadi macam gaji kedua pulak.

Contoh macam saya, dulu saya jual kepada seramai mungkin pelanggan utk guna simkad tonewow ini, lepas tu bila dah ramai, saya boleh relax, sebab kesemua pelanggan tadi tu tetap topup handphone mereka.

Jadinya walau pun saya dah tak menjual lagi pada pengguna baru, tapi komisyen tetap dapat.

Contohnya pada bulan May, komisyen saya RM8,852.01, tengok2 bulan Jun makin naik, RM9,022.49. Bulan Julai, naik lagi, RM9,424.91.

Bulan Ogos ni pun, belum habis bulan lagi dah ada tanda2 nak naik lagi, hari je dah RM9,451.58.

Mula2 saje2 nak tambah duit poket, sekarang dia dah lebih daripada gaji yg sekarang.

Jadilah pengedar simkad tonewow ni, insyaAllah anda boleh dapat duit yg banyak.

Tak perlulah anda fikirkan macam2 alasan, susahlah, tak pandai cakap lah, tak pandai internet lah, tak pandai cari orang lah, tapi dalam masa yg sama anda sangat kesempitan duit.

Cuba sesekali anda jangan dengar nasihat “alasan” tu.

Cakap dengan “alasan” tu, pergi jahanamlah engkau, kalau aku susah bukan engkau datang tolong aku.

Klik disini cara2 nak jadi pengedar simkad tonewow : www.biztonewow.com/apply.php?ref=473481

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial